layari

Saturday, April 2, 2011

Alhamdulillah





Alhamdulillah...tanggal 6 Mac yang lalu genap sudah usiaku 22 tahun...Syukur kerana masih diberi peluang oleh Yang Maha Esa untuk menghirup udara di muka bumi ini, syukur aku kepadaNya kerana masih diberi kesempatan melihat sinar sang suria dan cahaya bulan nan indah di hening malam, syukur ke hardatMu kerana masih memberi kesempatan untukku menatap wajah kasih emak, ayah, adik dan teman-teman, dan bersyukurnya aku Ya Allah kerana masih dikurniakan nikmat Iman dan Islam yang tercinta ini...Alhamdulillah..

Semoga penambahan usiaku ini selaras dengan penambahan amal dan imanku di sisiMu Ya Allah...Amin...
Buat teman-teman, tegurlah dan nasihatlah diri ini andai ada kesalahan dan kesilapan yang dilakukan..
Terima kasih atas ucapan dan doa yang kalian berikan kepadaku sempena hari lahirku...
Terima kasih semua....

Ya Allah, bantulah aku agar aku sentiasa mengingatiMu,
Ya Allah, bantulah aku agar aku sentiasa mensyukuri nikmat kurniaanMu,
Ya Allah, bantulah aku agar aku sentiasa berusaha meningkatkan amal ibadatku kepadaMu..Amin..

No comments:

Post a Comment